Kórházi Szolgáltatásaink

  

Gyógyfürdő Szolgáltatások      

                                                                                         * csak orvosi rendelvényre​                                                                                                                   

GYÓGYVIZES KÁDFÜRDŐ 400.-Ft
ISZAPPAKOLÁS 300.-Ft
SZÉNSAVAS FÜRDŐ 350.-Ft
*ORVOSI GYÓGYMASSZÁZS 300.-Ft
*VÍZ ALATTI SUGÁRMASSZÁZS 450.-Ft
*VÍZ ALATTI CSOPORTOS GYÓGYTORNA 200.-Ft
*KOMPLEX GYÓGYFÜRDŐELLÁTÁS 750.-Ft
*MOFETTA GYÓGYGÁZ 680.-Ft

   

 

FIZIKOTERÁPIA

         
                                              * csak orvosi rendelvényre​                                              

IONTOPHORESIS ....
MAGNETOTERÁPIA ....
SZELEKTÍV INGERÁRAM ....
RÖVIDHULLÁM ....
KÖZÉPFREKVENCIÁS ....
SOLLUX ....
ULTRAHANG ....
DIADYNAMIC ....
KOWARSCHIK GALVÁN ....
REKESZES GALVÁN ....
BIOPTRON FÉNYTERÁPIA ....
BUORGIGNON ....

 

                                                                                         

 MASSZÁZS 

                                                                   

GYÓGYMASSZÁZS  időtartam: 30perc

   ....

                                                                                                                                                                                                                                                       

 GYÓGYTORNÁK

 

CSOPORTOS TORNA  ....
EGYÉNI TORNA  ....
KONDICIONÁLÓ GÉPEK  ....


     

 

MOFETTA - GYÓGYGÁZFÜRDŐ       

 

 

                                                                             * csak orvosi rendelvényre​   

KEZELÉS TELJES ÁRON 1.700-Ft
TB TÁMOGATÁSSAL    680-Ft

Helye: Erzsébet Park Hotel, Mofetta .

A kezelések ára magában foglalja az ismertetést a 

széndioxid kezelésekről és annak gyógyító hatásairól

 

         

 CSONTSŰRŰSÉG MÉRÉS   

 

CSONTSŰRŰSÉG MÉRÉS
szakorvosi beutalóval
ingyenes
CSONTSŰRŰSÉG MÉRÉS
beutaló nélkül
4.460 -Ft

 

INFRASZAUNA

INFRASZAUNA (30 perc)   550 Ft
BÉRLET (5x30 perc ) 2.500 Ft

 

Az Infraszauna átmenetileg nem üzemel.

Infraszauna szolgáltatásunk bérlet formájában kedvezőbb áron is elérhető.

 

Infraszauna élettani hatásai:

 

  • Kalóriákat éget – fogyaszt. (egy félórás infraszauna kúra alatt akár 300 kalóriát is „eléget” a szervezet)
  • Csökkenti a fájdalmat
  • Erősíti az immunrendszert
  • Javítja, és erősíti a vérkeringést
  • Megtisztítja a szervezetet a káros anyagoktól
  • Eltünteti a narancsbőrt
  • Csökkenti az ízületi fájdalmakat
  • Feloldja a stresszt – megnyugtat
  • Megszépíti a bőrt: a felgyorsult vérkeringés elősegíti a pattanások, kiütések, égések, vágások, sebek gyógyulását is.

 

 

TÁJÉKOZTATÓ EGÉSZSÉGÜGYI DOKUMENTÁCIÓ MÁSOLAT IGÉNYLÉSÉNEK FELTÉTELEIRŐL

ELHUNYT SZEMÉLY DOKUMENTÁCIÓJA VONATKOZÁSÁBAN

 

Tisztelt Hölgyem/Uram!

Tájékoztatom, hogy elhunyt beteg korábbi egészségügyi ellátásáról készült dokumentáció hiteles másolatát csak az arra jogosult személy kaphatja meg. Az erre irányuló kérelem elintézésének meghatározott feltételei vannak – pl. megfelelően igazolni kell, hogy Ön jogosult megkapni a dokumentumot. A kérelmet

  • a koronavírus járványra tekintettel – kizárólag e-mailen vagy postai úton tudja benyújtani a Parádfürdői Állami Kórház (a továbbiakban: Kórház) által erre a célra rendszeresített formanyomtatványon. A kért dokumentumot ugyanilyen módon tudja a Kórház eljuttatni Önnek, első alkalommal ingyenesen, a további másolatokat pedig térítési díj ellenében.

  TÁJÉKOZTATÓ A KÉRELEM KITÖLTÉSÉHEZ:

A Kérelem 1. és 2. pontjában megadott személyes adatokra az érintett személyek azonosítása és a Kérelem elintézhetősége miatt, míg a telefonos elérhetőségre és/vagy e-mail címre a könnyebb kapcsolattartás miatt van szüksége a Kórháznak. (Telefonszámát nem kötelező megadnia, ez a hatékonyabb ügyintézést szolgálja, ezt Ön szabadon megválaszthatja, viszont amennyiben elektronikusan kéri teljesíteni a kérelmet, akkor az e-mail címére mindenképpen szüksége van a Kórháznak.)

 A 3. pontban a másolat készítésének konkrét célját és a jogosultsági szintet kell megjelölnie.

  1. pont: erre akkor jogosult, ha Ön az elhunyt beteg házastársa/élettársa, egyeneságbeli rokona, testvére és az egészségügyi adatra
  • életet, egészséget befolyásoló ok feltárása vagy
  • egészségügyi ellátás céljából van szükség,

és az egészségügyi adat más módon való megismerése, illetve az arra való következtetés nem lehetséges.

  1. pont: ebben az esetben Ön az elhunyt beteg törvényes képviselője, közeli hozzátartozója vagy örököse, és az elhunyt beteg
  2. halálának okával összefüggő vagy összefüggésbe hozható vagy
  • halál bekövetkezését megelőző gyógykezeléssel kapcsolatos adatok megismerése céljából történik a másolat igénylése.

Kérjük a megfelelő részt aláhúzással, illetve „x”-szel jelölje.

 A 4. pontban abban az esetben, ha a Kérelem 3.a) pontja alapján történik az adatigénylés, akkor annak a speciális indoknak a leírása szükséges, amely az adatokhoz való jogszerű hozzáférést indokolja (itt akár kezelőorvos, háziorvos véleménye is hivatkozható vagy csatolható).

 Az 5. pontban, amennyiben gondnokként jár el, úgy szükséges a törvényes képviseletet elrendelő hatósági határozat számának feltüntetése.

 A 6. pontban kell megadnia az ellátás helyére és idejére vonatkozó adatokat. Abban az esetben, ha nem ismert az ellátás pontos helye, neve (pl. osztály/járóbeteg szakellátás), illetve ideje, úgy bármely egyéb

információ is megkönnyítheti a dokumentum fellelhetőségét, ezért ebben az esetben kérjük, minden tényt, adatot adjon meg, amely a birtokában van és szeretné megosztani a Kórházzal (pl. az elhunyt beteg kezelőorvosának neve, ellátás jellege stb.).

 A 7. pontban kell megjelölnie, milyen típusú egészségügyi dokumentációmásolatot szeretne kapni. Amennyiben a 3. a) pont alapján nyújtja be a kérelmet, azaz Ön az elhunyt beteg házastársa/élettársa, egyeneságbeli rokona, testvére, és

  • az egészségügyi adatra az életet, egészséget befolyásoló ok feltárása, vagy egészségügyi ellátás céljából van szükség, és
  • az egészségügyi adat más módon való megismerése, illetve az arra való következtetés nem lehetséges,

úgy a teljes dokumentáció megismerésére nincs lehetősége.

 A 8. pontban kérem, nyilatkozzon arról, hogy a kért dokumentációt milyen módon szeretné megkapni. Személyes átvételre – a járványügyi helyzetre tekintettel határozatlan ideig - nincs lehetőség.

Ha a dokumentum postai úton történő megküldését választja, úgy a Kórház az Ön kezébe történő, ún. „s.k.” jelzéssel tudja megküldeni a megadott postázási címre a kért dokumentációt.

Amennyiben a dokumentumot elektronikusan szeretné megkapni, úgy azt szkennelt formában, jelszóval védett, pdf kiterjesztésű formátumban a Kórház az Ön által megadott e-mail címre küldi meg. Ebben az esetben a – dokumentáció megismerhetőségét lehetővé tevő – jelszó az Ön adataiból lesz kialakítva a születési évének 4 számjegyéből, a születés napjának 2 számjegyéből és a TAJ számának középső három számjegyéből (szóköz, pont és kötőjel nélkül).

Felhívjuk a figyelmét, hogy elektronikusan legfeljebb 50 oldalt tudunk elküldeni Önnek. Ettől több dokumentumot csak postai úton tudunk eljuttatni.

 9. pont: az adatszolgáltatás első alkalommal ingyenes, minden további másolat, valamint a 3. pont b) pontjában megjelölt igény esetén térítésidíj-köteles, ennek összegét a dokumentáció terjedelme határozza meg. A térítési díjat – a pontos összeget, az ügyintéző előzetes értesítését követően - átutalással van lehetősége megfizetni, a közlemény rovatban fel kell tüntetni a beteg nevét és a befizetés jogcímét (pl. Minta Márton, betegdokumentáció másolat térítési díj).

 A 10. pontban fel kell sorolni azokat a dokumentumokat, amelyeket a kérelemhez csatolt (pl. Halottvizsgálati bizonyítvány stb.).

 A 11. pontban bármilyen tény közölhető, ami az Ön megítélése szerint az ügyintézést segíti.

 A kérelmet kérjük, lássa el keltezéssel, aláírásával, illetve szíveskedjen letanúztatni.

 Tájékoztatom, hogy a Kórház az ügyintézést a kérelem megfelelő benyújtásától kezdődően megkezdi, azonban – a járványhelyzetre és a bevezetett különleges jogrendre tekintettel – a kérelemben foglaltak teljesítése a rendes ügymenet szerinti egy hónaphoz képest további két hónappal meghosszabbítható, mely esetben értesítjük Önt. A kérelem beérkezésének napja a határidőbe nem számít bele.

 További ügyintézésre, tájékoztatásra lehetősége van telefonon a +36 36-544-804 számon, illetve postai úton vagy elektronikus levélben a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.e-mail címen.